سحربانو و همسرش

یادداشتهایی از زندگی

سحربانو و همسرش

یادداشتهایی از زندگی

تفلد!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

من خوب شدم!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

من ویروسی شدم!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

همسرم 29 ساله شد!

عشقم تولدت مبارک. ایشالا همیشه سلامت باشی و با هم آینده ای که منتظرش هستیم رو بسازیم.
میدونم هر کاری کنم واست کمه.
یه دنیا دوستت دارم و بدون که بدونه تو هیچم...
×خدایا ممنون به خاطر خلق کسی که دنیامه.

بانوان عزیز روزتون مبارک!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

گرم...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

باقلواااااا

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.